21/02/13

Still-Life / Denim Color


Hi girls,
I' ve just arrived in Milan for Milan Fashion Week,
for the Still-Life of the week I was inspired by the colorful spring.
I was born on an island and the sea and the sun are part of my soul, I need the sun that warms my skin, my heart ... I need to find a smile.
What do you say? 
The pain makes us strong, well now I'm strong, strong, strong !!!
Now I want to color, I want to smile so much!
Have a nice day
Ottavio Pistella & Jacopo Meucci Photographers
--------------------------
Ciao ragazze,
secondo giorno a Milano per la Fashion Week,
 lo Still-Life della settimana è ispirato ad una primavera allegra...colorata, coloratissima !
Nata sul mio 'scoglietto', l'Isola d'Elba, il mare ed il sole sono parte della mia anima;
 sento la necessità che il sole scaldi la mia pelle, il mio cuore...per ritrovare il sorriso.
Com'è che si dice ?! Il dolore fortifica... giusto ?
 Beh adesso sono forte, forte, forte !!!
Ho voglia di calore, ho voglia di sorridere, ho voglia di 
C O L O R E E E E E E !
E ora pronti per  la sfilata di Blugirl e Ken Scott, a dopo con tutte le news!
Buona giornata
 Ottavio Pistella & Jacopo Meucci Photographers

1)Zara Shoes 2)SWAG Tee 3)DonDup 4)Skinny Jeans 5)Sodini Bracelets 6)O.P.I Nail Polish 7)Vintage Watch 8)Vintage Sunglasses 9)Zara Clutch 10)Vintage Foulard






1 commento:

  1. Che carino questo set. Mi piacciono tantissimo le scarpe.
    Baci.

    Valeria. http://myurbanmarket.blogspot.it
    Giveaway: http://myurbanmarket.blogspot.it/2013/02/international-giveaway-share-love.html

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...